Meja Bantuan Pedagang

Anda boleh menangani pertanyaan atau aduan anda berhubung dengan Perkhidmatan atau Apl melalui e-mel di info@mairewards.com.my atau dengan mengemukakan permintaan daripada Apl MAI di bahagian Soalan Lazim. Jika jawapan kepada pertanyaan atau aduan anda tidak memuaskan hati anda, anda boleh menghubungi yang berikut:

Penjagaan Pelanggan: MAI Careline : (+60)12-689 3969

Prolific Advance Sdn Bhd
F4-40, Level 4,
Dataran Pahlawan Melaka Megamall,
Jalan Merdeka, Bandar Hilir,
Melaka, 75000,
Malaysia

Soalan Lazim

1) Bagaimanakah saya memuat turun MAI?

Sila pastikan peranti mudah alih anda memenuhi keperluan berikut untuk aplikasi eWallet MAI

  • Sistem Operasi Mudah Alih iPhone iOS 9 ke atas atau Android versi 5.0 ke atas
  • Peranti tidak dijailbreak atau berakar
  • Sambungan internet yang kukuh - tukar ke WiFi jika perlu.

2) Bagaimana saya mendaftar sebagai Pedagang MAI?

Anda perlu melengkapkan dan menandatangani semua borang keperluan. Wakil khidmat pelanggan akan menghubungi anda—anda mungkin perlu memberikan maklumat dan dokumen tambahan.

3) Bolehkah saya melakukan pendaftaran diri dalam talian untuk menjadi Pedagang?

Ya, anda boleh meneruskan ke seksyen pendaftaran sendiri.

4) Mengapa menjadi pedagang MAI?

Sebagai rakan kongsi saudagar MAI, anda boleh menikmati faedah yang membantu anda mengembangkan perniagaan anda. Program MAI kami direka untuk melakukan ini dalam pelbagai cara, supaya anda boleh meningkatkan perniagaan anda dari beberapa sudut. Dengan program ini, anda boleh menawarkan Tawaran MAI kepada pengguna anda, yang boleh memberi anda faedah berikut:

Tingkatkan keterlihatan anda  - Nikmati lebih banyak kesedaran dengan Apl MAI melalui pedagang MAI berdekatan.
Kembangkan perniagaan anda  - Tarik pengguna baharu ke kedai anda.
Kekalkan perniagaan anda  - Galakkan pengguna untuk membeli dari kedai anda semula.

5) Bagaimanakah saya boleh menghubungi jika saya menghadapi masalah dengan apl?

Lebih banyak cara untuk menghubungi kami: 012-689 3969
Isnin - Jumaat (9.00 pagi - 6.00 petang)

6) Saya menghadapi masalah menambah nilai Baki MAI saya.

Untuk tambah nilai yang berjaya
Masih tidak dapat melihat kemas kini dalam baki Apl MAI anda?

Untuk tambah nilai kad kredit/debit,  berikut ialah perkara yang boleh anda lakukan:
  1. Tunggu 15 hingga 30 minit dahulu. Mungkin terdapat beberapa kelewatan daripada bank pengeluar kad kredit/debit anda.
  2. Tiada kemas kini selepas 30 minit? Cuba tutup dan buka semula Apl MAI anda.
  3. Masih mengalami masalah? Lepaskan kami talian di bawah. Anda amat dinasihatkan untuk menyerahkan foto sebagai bukti pembayaran* untuk membantu kami memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada anda.

* Contohnya, SMS, makluman e-mel atau bukti potongan baki akaun bank (seperti penyata kad kredit/debit).

Untuk tambah nilai yang gagal
Semak untuk melihat sama ada sebab ini berkaitan dengan situasi anda:

  • Anda telah memasukkan butiran kad yang salah.
    Inilah yang boleh anda lakukan: Sila masukkan butiran kad yang betul dan cuba lagi.

  • Anda telah memasukkan OTP yang salah.
    Inilah yang boleh anda lakukan: Sila minta yang baharu.

7) Apakah yang perlu saya lakukan jika saya terlupa PIN 6 digit saya atau akaun saya telah digantung?

Jika akaun anda telah digantung disebabkan oleh

Melebihi percubaan PIN 6-digit yang dibenarkan semasa log masuk, atau
Melebihi percubaan soalan keselamatan yang dibenarkan
Sila tunggu 24 jam dan lakukan Terlupa PIN seperti Arahan di bawah

8) Untuk memindahkan baki Dompet MAI anda ke akaun bank tempatan:

Ketik pada jubin Pemindahan pada dompet MAI anda. Pilih Hantar ke Akaun Bank.
Masukkan jumlah yang hendak dipindahkan.
Tambah atau pilih penerima pemindahan. Anda memerlukan nama penuh, bank dan nombor akaun penerima.
Semak semula butiran pemindahan anda. Jika semuanya betul, hanya ketik Sahkan.
Dan anda sudah selesai! Anda akan menerima wang dalam akaun bank anda serta-merta!

Anda boleh menangani pertanyaan atau aduan anda berhubung dengan Perkhidmatan atau Apl atau Wang Elektronik dalam Akaun anda melalui e-mel di info@mairewards.com.my atau dengan mengemukakan permintaan daripada Apl MAI di bahagian Soalan Lazim. Jika jawapan kepada pertanyaan atau aduan anda tidak memuaskan hati anda, anda boleh menghubungi yang berikut:

Penjagaan Pelanggan: MAI Careline : (+60)12-689 3969

Prolific Advance Sdn Bhd
F4-40, Level 4,
Dataran Pahlawan Melaka Megamall,
Jalan Merdeka, Bandar Hilir,
Melaka, 75000,
Malaysia